| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007-10-13 |
琴日無番過屋企 -0- '* 好撚無聊 ''
見到xx .. 心情愉快又緊張 xD '' 之後 *
去左6角訓覺 .. 訓到4點幾番左SzE屋企訓..
之後到左3點幾個 D 吾想講`之後同左予淇''
扣扣 . SZE * 安俐去左KF -] 我發現扣扣好好人 ^_^
安俐仲好人 .. 謝爆喔 ` 番左長發 ;; 冇搵到老豆 ..
s0r 丫老豆 -vv- 之後番左屋企 .. 睇到老母比我既野 ..
我自己都喊左出黎 .. 但係好吾開心.. 之後就吾想出 ..
之後係到勁喊 -] 我勁吾想番學喇真係 .. 真係好吾開心丫 ..
好想見到佢 .. 可惜佢吾想見到我 .. 佢又吾會睇我日記 ..
都吾知佢想點 .. 對我既態度勁忽熱 '' 我超辛苦囉 ''
勁吾想中2佢囉 .. ! 妖 x 10000000000000000000000000 !!!
好撚想死丫頂` !
我問為什麼 那女孩傳簡訊給我 而你為什麼 不解釋 低著頭沉默
我該相信你很愛我 不願意敷衍我 還是明白你已不想挽回什麼
*想問為什麼 我不再是你的快樂 可是為什麼 卻苦笑說我都懂了
自尊常常將人拖著着把愛都走曲折 假裝瞭解是怕 真相太赤裸裸
狼狽比失去難受
#我懷念的是無話不說 我懷念的是一起做夢
我懷念的是爭吵以後 還是想要愛你的衝動
我記得那年生日 也記得那一首歌
記得那片星空 最緊的右手 最暖的胸口
(誰記得) 誰忘了
Repeat *,#
我懷念的是無言感動 我懷念的是絕對熾熱
我懷念的是你很激動 求我原諒抱得我都痛
我記得你在背後 我記得我顫抖著着
記得感覺洶湧 最美的煙火 最長的相擁
誰愛的太自由 誰過頭太遠了 誰要走我的心 誰忘了那就是承諾
誰自顧自地走 誰忘了跟著我 誰讓愛變沉重 誰忘了要給你溫柔
(我懷念的) 我還有想要愛你的衝動
我記得那年生日 也記得那一首歌
記得那片星空 最緊的右手 最暖的胸口
我放手 我讓座 假灑脫 誰懂我多麼不捨得
太愛了 所以我 沒有哭 沒有說
|
|
❤-小煙:2007-10-13 09:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 愛您-` |
« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 98 | »
|