|
|
今日幾號哇?:]
08/02/2010
今日的天氣情況`;_雨天 |
出世時間((___2010-02-08 05:49 PM`!
|
調位:S |
|
今日冇啦啦調位`
勁影響到我囉.
海龜走左`蘇丹紅坐左系我後面-____-
以後冇得問佢數學`
照舊囡人康坐我隔離
勁想調走佢同蘇丹紅呀(!)
2個坐埋壹齊勁煩
英文堂仲衰;]
MISSWONG都吾知系咪專燈架`
調我去同個囡人康坐-___-
咪啫系冇調過
所以我而家勁憎上英文堂`
所有有關英文既野我都勁憎
就泥連個老師都勁憎啦`
日日對住個囡人康仲未夠咩{?}
而家連英文堂都要同佢坐
我諗我系全世界最慘既人/_______\
我寧願自己壹個坐都吾要同佢坐呀`!
我要抗議`T_____T
反對不滿`/______\
還我自由`v______v
|
|
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 123 | »
|
|