|
|
今日幾號哇?:]
30/01/2010
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2010-01-30 11:42 AM`!
|
劈酒v_v |
|
琴日系珍珍生日既大日子`
系到講句生日大快樂先`!
琴日壹放左學就番屋企換33`
換完出去搵佢地`
去到柴灣到等左陣就入去泉記打邊爐:D
入到去就開始點野食`攞野飲"
我地系咁點`攞xD
叫左好多野食呀`!
都食吾晒-__-
我飲左4罐啤酒;6枝雪碧`
我;鍾鍾;呀寶已經醉得好緊要
開始講野都語無倫次的`
我連自己講過啲咩;做過啲咩都吾記得嚕=]
我地行路番去藍灣搵呀慧佢地
啲人系咁望住晒
以為我地啪左丸咁
之後既野吾系幾想講
唉,,
仲知就麻煩啦`
番到屋企,,
好彩冇比人鬧我飲左酒
到左3:00幾都訓吾著
個頭痛爆
多謝哥哥陪我傾計,,sd sms
今朝壹起身就有啲想嘔
旦又嘔吾出喎,,
即刻食左粒頭痛藥
|
|
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 123 | »
|
|