今日幾號哇?:]
 03/07/2009
今日的天氣情況`;_微雨
 
 
 
 出世時間((___2009-07-03 03:01 PM`!
 
參觀可口可樂廠xD''
 

金日

7:45就出左去

同2個FD食早餐..

點知有1個

話系8:45

真系比佢激死

我明明同佢講話

系7:45

佢竟然話系8:45

佢出左泥個陣,,

我地都差吾多食完

佢先去買

等佢食完之後

就去左萬寧到

買糖

點知未開

咁去百佳囉

點知行行下,,

我先記得冇帶

8達通

跟住番左去屋企攞

攞完就去番百佳

到買糖

買完就番左去

學校到玩

玩左陣先上車

坐到死死下

我地1路聽歌

1路玩NDS

哈哈

去到個到,,

1行入去

就叫人戴口罩

又戴牌

戴完之後

就去睇D工作人員

點樣做野

入面超''局''

去個陣佢話會

送野飲比我地

仲以為系可樂

點知系1包

迷你版既果汁

放學個陣

去左藍灣食野

食完之後

唸住去圖書館既

點知落雨

所以吾去

留系屋企

 
 
 
 
 
 


babiii1226
暱稱: *JenniE;.妮
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
開學嚕v_v
生日快樂^___^
真正的朋友:S
籃球比賽^0^
無聊的壹天;o
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單