|
|
今日幾號哇?:]
07/10/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-10-07 05:24 PM`!
|
悶 |
|
今日都好好x]
第1堂就系英文堂,,
悶;;
miss wong成堂都系到
追人功課,,
都吾得閒理我地,,
我地就自己系到傾計
哈哈xD
玩到差吾多落堂
佢先叫我地對work book
跟住就打鍾lu,,
科學堂x2]]
睇豬肺,,卡卡
睇就敢睇,,
但系吾敢去摸''
超大呀個肺..
估吾到系咁大嫁 !
PEx2
今次要跑大圈..
跑完好攰;
都好好,,
比我想像中仲好
食飯=] 超餓
午息系到玩,,
跟住miss lee 就泥左..
搞到好悶,,
系到做功課
唉,,
天日要默豬呀
今日會好難呀
點溫呀?
放學同左恩恩
去左買壽司番屋企食
比爸b同呀媽見到..
佢地都話想食,,
哈哈`
等我下次去先買比你地啦!
|
|
|
« | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | ... | 123 | »
|
|