|
|
今日幾號哇?:]
02/10/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-10-02 05:14 PM`!
|
悶爆 |
|
今日,,
2個字講晒
悶爆
好悶呀..
今日英文堂,,
唉,,
DicTaTi0N得78分
好慘 -___-
數學堂,,
教咸蛋式
超易^^
好容易明
唉,,
星期1有勁多
科都要小測呀,,
救命呀!
午息個陣唸住
去問miss wong
攞糖食,,
點知佢吾系到
咁咪去左interview先囉
去到原來超易呀
好快就走得
上到去1樓..
唸住搵多次,,
點知真系系到
咁就攞左粒糖喇''
哈哈^___^
今日攞左勁多
書番屋企溫,,
實有排溫
|
|
|
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 123 | »
|
|