|
|
今日幾號哇?:]
25/09/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-09-25 05:27 PM`!
|
好慘呀 |
|
唉..
今日成班都好黑仔呀!
今日1番到去班房
就冇鎖匙開門''
跟住英文堂之後,,
miss lee 就走入泥
同我地講話
已經有人確實左
系有豬流感,,
聽左之後都有d
o咀*3*
體育堂完左..
上番課室,,
又系要等,,
跟住又話冇鎖匙開門
等左陣,,
先自有人泥開
次次都比佢攞左去
又吾講]]
週會堂,,
去左禮堂到聽個個
乜野分享..
聽到想訓教,,
散場個陣,,
成班都要留底,,
唉,,
次次都冇好野
冇喇喇要我地
成班女仔同a班
1齊唱歌
d男仔就吾洗上去
太吾公平喇;;
上番去,,
系到分享martin去UK
個陣d相,,
睇完就放學lu..
不過我都吾走得
要留底整壁報
整左陣就走lu..
今日好多功課做呀!
|
|
|
« | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | ... | 123 | »
|
|