今日幾號哇?:]
 25/09/2009
今日的天氣情況`;_晴天
 
 
 
 出世時間((___2009-09-25 05:27 PM`!
 
好慘呀
 

唉..

今日成班都好黑仔呀!

今日1番到去班房

就冇鎖匙開門''

跟住英文堂之後,,

miss lee 就走入泥

同我地講話

已經有人確實左

系有豬流感,,

聽左之後都有d

o咀*3*

體育堂完左..

上番課室,,

又系要等,,

跟住又話冇鎖匙開門

等左陣,,

先自有人泥開

次次都比佢攞左去

又吾講]]

週會堂,,

去左禮堂到聽個個

乜野分享..

聽到想訓教,,

散場個陣,,

成班都要留底,,

唉,,

次次都冇好野

冇喇喇要我地

成班女仔同a班

1齊唱歌

d男仔就吾洗上去

太吾公平喇;;

上番去,,

系到分享martin去UK

個陣d相,,

睇完就放學lu..

不過我都吾走得

要留底整壁報

整左陣就走lu..

今日好多功課做呀!

 
 
 
 
 
 


babiii1226
暱稱: *JenniE;.妮
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
開學嚕v_v
生日快樂^___^
真正的朋友:S
籃球比賽^0^
無聊的壹天;o
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單