|
|
今日幾號哇?:]
30/09/2009
今日的天氣情況`;_雨天 |
出世時間((___2009-10-01 11:40 AM`!
|
海洋公園 |
|
今日都好好;;
朝早就冇乜點落雨
今日成日都系
禮堂到聽佢講野
聽到想訓教zzz
好彩,,
都有個小息比我地
小息個陣,,
落左去操場到玩
玩完又要上番去禮堂到
成日都要人戴口罩
真系焗死喇
到左放學,,
成班上左去班房
到影相 xD
影完就走lu
今日勁趕時間
放左學就即刻番屋企
唉,,
番到屋企1個人都冇
搞到要自己煮 -____-''
跟住就煮左個杯麵食就算..
食完就沖涼、
洗頭就出左去lu..
出到去,,
鍾鍾話吾記得帶水
咁就叫佢maria攞過泥
跟住就搭小巴去
柴灣地鐵站到等
等左呀寶勁耐
佢先泥到
跟住又話吾記得帶野
咁咪去佢屋企攞
攞完就搭地鐵去金鐘
去到仲早,,
就買左飛先,,
今次張飛要$235
都幾好^^
買完就去左食m記^^
食完就搭629去
海洋公園]]
去到門口,,
都系要系到等
唉,,
個天真系衰
呢個時候先落雨
等左成粒鍾先可以入去
入到去以為冇乜野
點知行行下,,
冇喇喇有個人[ 削 ]左出泥
嚇到我地走到超遠
跟住就繼續行
到左夜晚,,
D鬼開始出泥
削削人都冇乜點驚
最驚既系渣住把電据
既電据佬
個個人都驚晒佢
之前報紙話咩同D鬼影相
會有陣汗味''
但系我都佢地影就吾覺
有汗味
仲有陣香味
尤其系D靚女既鬼
影左陣,,
去左鬼屋到玩,,
初頭都冇乜野
1入到去..
佢叫我地開左道門
但系冇人夠膽開
跟位有隻鬼自動
幫我地開..
開左就叫我地入電梯
佢話咩如果驚可以而家走
跟住又吾帶我地走
正1吹水鬼
咁咪玩埋落去囉..
最衰都系呀寶,,
但起我後面都算喇
仲要1路行
1路咁扯我件3
3到比佢扯爛
D鬼系咁吹我地行快D
吾行快D就dum地
dum到勁大力
仲知好恐怖,,
玩完鬼屋就去左睇表演
D人扮得好好笑^^
睇完又見到電据佬
真系靈魂不散\__/
跟住入左間舖頭到影相
影完吾知搭左隔咩巴士去
海洋公園既正門到入去玩
今次入面既鬼冇咁
得人驚..
仲好友善
哈哈^___^
系個到玩左摩天輪
海洋列車
飛天鞦韆
海盜船等等..
海洋列車入面超靚呀
玩個個海盜船
玩到勁HIGH呀
地心吸力勁強
吸到個個都系到
嗌到好大聲
玩完就搭車番屋企lu..
今日玩到好攰呀@@
今年聖誕節可能
都去海洋公園
哈哈^__^
呀媽出錢,,
我出力
留到屋企都1:30到
番到屋企乜都
吾想做''
就訓教喇
|
|
|
« | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | ... | 123 | »
|
|