|
|
今日幾號哇?:]
15/10/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-10-15 07:07 PM`!
|
衰人`} |
|
今日勁攰`
番到屋企已經攰死`
第一堂就系英文,,
冇野做`
系到叫人抄筆記`
數學堂,,
仲悶
PE孖堂`
系到打排球''
放學`
要紅十字..
去左戴個頂死人帽
真煩`
出到泥本來好地地架,,
跟住成頂帽比拉面扯左=]
哼`
正衰人`
衰人`
衰人`
衰人`
哼`
已後都吾理你`V____V
搞到我又要戴多次 \3/
集會個陣,,
企左勁耐
企左差吾多2個幾鍾 -____-
|
|
|
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 123 | »
|
|