今日1:00幾就出左去`
去左藍灣集合`
跟住去左緩跑徑到跑`
跑左陣`
又走左去第2到`
heA左陣`
又走`
去左m記食野`
食完就去左學校等人`
點知走鬼晒`
跟住又走左去富景`
heA左陣就番屋企lu`
今日好悶`