|
|
今日幾號哇?:]
22/10/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-10-22 08:33 PM`!
|
吃喝玩樂xD |
|
今日都0k啦.3.
我而家勁吾中意上數學堂]]
爆憎個miss**
搞到我要罰抄 -__-''
仲要抄五次''
中史堂;
系到抄個五次罰抄`}
音樂堂;
悶''
無啦啦要叫人出泥唱歌
小息;
miss無啦啦叫左我出去
話咩陣間要同校長一齊食飯
o左`
上年先食完
今年又要再食=]
英文堂;
作文`好快k0
打完冷鍾就落左去
今次要講英文xD
傾左好耐`
最後送左包菊花茶,,
一枝筆,,
仲有張卡\3/
番到課室;
咁岩就打左鍾
又要睇報紙 -__-
今日冇乜野好睇))
中文堂;
講左陣書就做聆聽
跟住做100練**
放學;
本來可以走得架''
點知又比人叫左出去-__-
話咩代表學校去填乜鬼問卷
好彩有月華陪我啫
今日真系黑仔
成日都比人叫左出去 ,_.
落到去;
集會個陣企左陣..
就走左嚕]]
去左百佳買天日bbq啲野食
哇,,今日買左成$1000幾,,
本來吾夠$架,,
跟住有2個人番番
去學校問呀sir攞$
點知洪sir比左$500
真系勁 -V-
番到泥學校啲人
都差吾多走晒嚕''
跟住自己都走左嚕=]
今日好攰__''
唉,,
天日bbq要b到8:30
|
|
|
« | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ... | 123 | »
|
|