|
|
今日幾號哇?:]
25/10/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-10-25 06:40 PM`!
|
溫豬** |
|
今日諗住吾出街架]]
留系屋企溫豬''
因為就泥要text
點知鍾鍾問我去吾去佢屋企
我見系屋企悶悶地,,
就去左佢家嚕;
去到佢屋企,
用左佢msn玩人,,
卡卡xD
玩左陣nds
覺得有啲悶悶地,,
就叫人出泥玩
去左藍灣
去到,,
見到成大班人系到唱歌-V-
佢地唱維他奶個隻歌>__<
我地就系到聽;
聽到佢地走
我地就玩左陣,,
我6:00走左嚕,,
|
|
|
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 123 | »
|
|