|
|
今日幾號哇?:]
05/11/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-11-05 06:56 PM`!
|
派卷了;] |
|
今日派左3科卷xD
科學抄左 哈哈^__^ 21/75
中史又抄左 -___- 44/120
英文冇抄到 105/151
好開心呀!
仲攞到好高分TIM ^__^
今次英文比恩恩多我0.5分 -____-
吾制呀,,我下次一定要高過你 卡卡>__<
中文都冇抄;
仲岩岩好合格 58/100
唉,,
吾想再讀啦`
成績差爆x]
今次科學勁難呀,,
差吾多都冇做過
都吾識架啦`
不如吾好做**
英文系我最有信心既一科 ^__^
希望其他科吾好抄啦`
放學又要紅十字 -___-
次次都操到死死下
今次步操操得好好笑
腸王操到好似機械人咁,,
呀sir ;;miss 見到都笑死
有個miss 笑到嘖口水 -___-
今日6:00幾先走
次次都系最遲]]
|
|
|
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 123 | »
|
|