|
|
今日幾號哇?:]
19/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷 |
出世時間((___2009-11-19 08:46 PM`!
|
家政堂,. |
|
今日家政堂,
好驚呀!
每組都煮吾同菜系既餸.]
我個組就煮浙江菜 -___-
難爆;]
我地揀左東坡肉xD
難到自己都吾識煮,.
食又未食過;
煮又未煮過.
唉,,
吾理佢NA.
照煮xD
切個舊乜鬼五花腩個陣,
勁難切呀!
有好多人都幫我切過,
旦系都系吾點 -___-
最後都系要出動miss pong
既較剪先得.
跟住就開始煮啦`
煮個陣,
都吾知做邊樣先好.
開火都吾識既我實在太笨了`
開完就炒五花腩.
炒炒下,
炒到乾晒 -___-
一滴水都冇
好彩有人幫我落水
炒左好耐先熟.
跟住上碟嚕.
上完碟開始洗野.
呀爺去左幫我地洗野.
我就去左幫martin洗野.
好彩吾洗我洗咁多^__^
今日有好多人幫我地煮^__^
多謝呀爺;martin,陳偉星;姚迪.
炒完仲聞到陣咖啡味(:
|
|
|
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 123 | »
|
|