|
|
今日幾號哇?:]
11/11/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-11-11 07:20 PM`!
|
手指甲*3 |
|
今日早會完左,,
MISS WOG 吾知點解今日
咁有興致睇我地啲手指甲 -___-
到佢睇我啦`
唉,,
吾系幾想比佢睇
點知一比佢睇,,
又記名字 -___-
話我手指甲長; o晒
數學堂;
系咁系到畫畫^__^
英文堂仲悶''
教泥教去都系個啲 .3.
午息勁悶呀\3/
系到幫miss wong 剪野
整壁報*)
成個午息就系系到剪,,剪,,剪
中史又系最悶既一科
系到畫畫xD
中文堂,,
小連無啦啦要人做工作紙
我每張只系做了一題 kaka
放學要留堂呀,,
要留45分鍾
呢段時間勁無聊
都吾知做乜好?
諗住搵miss wong 傾計+整壁報
點知佢吾系到*)
唉,,吾理啦
最多等我去完軍圳之後幫你做NA
天日去軍訓啦`
吾知好吾好玩呢?
希望吾好比人罰NA
|
|
|
« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 123 | »
|
|