今日幾號哇?:]
 16/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷
 
 
 
 出世時間((___2009-11-16 07:39 PM`!
 
唱歌仔=]
 

今日巧凍耶.

今日著左冬季校服番學xD

行番學個陣,,

啲人系咁望住晒 -___-

搞到勁羅']

今日等左恩恩幾分鍾就一齊番學嚕

全班得3個人著冬季

科學堂.

教正負電個啲.

黃色康比電電親  

呵呵 >__<

數學堂又畫畫 ^__^

中史好悶呀!

音樂堂.

0k啦`

miss chan chan 又比8.5分NA

又要留堂 -___-

成日都系因為中文堂

同音樂堂而搞到留堂

英文堂.

0k啦`

講喜瑪拉雅山;]

miss wong 話要講好多堂 -___-

哇,,

幾時先教完呀?

吾想再聽NA

日日講埋同一樣野.

中文堂.

要小測呀!

冇搵`預左肥佬.

放學.

要留系到整壁報

系咁釘,釘,釘

釘到攰了._.

釘左陣,

出左去學校買野.

番到泥,

啲人走得晒.

得番林曉一個.

巧慘喔 a_a

miss wong 系到偷懶.

系到睇番我地軍訓個陣影既相.

仲話要print幾張出泥擺系壁報到

整好晒啲野之後,

系到練唱歌.

因為12月學校搞左個

星光藝道泥慶祝校慶

我地諗住上去唱.

肯定搵埋miss wong

KaKa**

唱到6:00幾先走.

 
 
 
 
 
 


babiii1226
暱稱: *JenniE;.妮
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
開學嚕v_v
生日快樂^___^
真正的朋友:S
籃球比賽^0^
無聊的壹天;o
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單