|
|
今日幾號哇?:]
16/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷 |
出世時間((___2009-11-16 07:39 PM`!
|
唱歌仔=] |
|
今日巧凍耶.
今日著左冬季校服番學xD
行番學個陣,,
啲人系咁望住晒 -___-
搞到勁羅']
今日等左恩恩幾分鍾就一齊番學嚕
全班得3個人著冬季
科學堂.
教正負電個啲.
黃色康比電電親
呵呵 >__<
數學堂又畫畫 ^__^
中史好悶呀!
音樂堂.
0k啦`
miss chan chan 又比8.5分NA
又要留堂 -___-
成日都系因為中文堂
同音樂堂而搞到留堂
英文堂.
0k啦`
講喜瑪拉雅山;]
miss wong 話要講好多堂 -___-
哇,,
幾時先教完呀?
吾想再聽NA
日日講埋同一樣野.
中文堂.
要小測呀!
冇搵`預左肥佬.
放學.
要留系到整壁報
系咁釘,釘,釘
釘到攰了._.
釘左陣,
出左去學校買野.
番到泥,
啲人走得晒.
得番林曉一個.
巧慘喔 a_a
miss wong 系到偷懶.
系到睇番我地軍訓個陣影既相.
仲話要print幾張出泥擺系壁報到
整好晒啲野之後,
系到練唱歌.
因為12月學校搞左個
星光藝道泥慶祝校慶
我地諗住上去唱.
肯定搵埋miss wong
KaKa**
唱到6:00幾先走.
|
|
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 123 | »
|
|