|
|
今日幾號哇?:]
17/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷 |
出世時間((___2009-11-17 08:30 PM`!
|
凍爆a_a |
|
今日一樣都系咁凍呀.
凍到我都吾想落床NA;]
一起左身,
成身凍爆.
今日要攞巧多野留學呀!....!
重死了`
多得恩恩幫我攞緊啲`多謝晒.
未到早會個陣,
企系到等到夠鍾.
企系到都覺得巧冷喔=]
系到同人玩大戰^__^
今日PE要留堂呀!..!
最衰都系班男仔啦`
吾認真學習 *3*
午息系到玩乒乓波.
完全吾識玩xD
成日都當系羽毛球咁打.
玩左陣,
聽人唱歌仔比我聽xD
你唱歌巧巧聽喔.
又吾見你音樂堂唱得咁大聲.
放學番左半個鍾堂就走得嚕.]
|
|
|
« | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | ... | 123 | »
|
|