|
|
今日幾號哇?:]
04/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷 |
出世時間((___2009-11-04 05:43 PM`!
|
考晒試嚕>__< |
|
今日考數學同埋科學,,
科學勁難呀,,
冇一題識做-__-
成45分鍾都系坐系到 xD
本來11:15可以走架,,
最衰都系MISS LEE
話咩要落禮堂聽人講去軍訓啲野-___-
講泥講去都系3督屁]]
又話可以帶手機
而家又話吾比帶''
你玩野呀?
其實我都吾系幾想去 .3.
系比人逼架}
冇天理呀!
聽完佢講野就緊系走人啦`
去左藍灣食野 \3/
食完就周圍hea
行行下見到成大班老師
同佢地傾左陣計就走嚕..
跟住去左睇買乜野比呀寶__}
點知個到啲野勁貴**
跟住番番去小西商場
佢地已經買左禮物啦`
y口 又吾洗比錢 卡卡`
上左上村打波,,
我番左家攞羽毛球
打左陣,,
大家夾錢買左個排球玩
玩到勁好笑^__^
玩到4:00幾,,
呀葉同蔩吉走先,,
得番我,鍾,面,迪
去左公園玩
玩到5:00走人
好開心呀,,
考晒試啦`
吾洗再溫書了x]
|
|
|
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 123 | »
|
|