|
|
今日幾號哇?:]
03/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷 |
出世時間((___2009-11-03 07:45 PM`!
|
很冷喔*) |
|
今日好凍呀`
差啲凍死=]
今日系考試既第2日;
考左中文,,地理
中文冇乜信心會合格 .3.
而地理就吾同啦`
今次地理勁容易^__^
全部我都識 xD
今日放11:45
好早就放左啦`
放學呀葉去左我家溫書
我地溫數學 /3\
跟住鍾鍾都泥左''
佢地都吾系溫既*)
考埋天日吾洗考啦`
好開心呀>__<
天日放學去太古.]
好想番啲到星期6
|
|
|
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 123 | »
|
|