今日幾號哇?:]
 24/10/2009
今日的天氣情況`;_晴天
 
 
 
 出世時間((___2009-10-24 07:37 PM`!
 
原野烹飪體驗`;;
 

補星期五''

今日要bbq,,

放學要留系到溫豬]]

溫豬溫到5:00就走左嚕

跟住去左操場到玩,,

玩到有得食個陣先埋位xD

玩個陣,

好好笑又好好玩

個個都玩到勁癲呀!!

一個追一個泥跑

到埋位個陣,

個個都坐晒系到

坐左系到玩

系咁嗌,

系咁叫,

過左陣,

開始bbq啦`

我地攞完野食番泥之後

個爐比人擺左`頂

去左第2個到b

腸王勁中意燒腸,

個個都叫佢幫手燒

佢燒得勁好味呀^__^

跟住有個蜂王,

蜂王負責吹大啲火

有左佢地2個

真系乜都吾洗驚

哈哈`

唉,,

食左幾粒魚蛋

就冇食野啦`

因為吾想燒`kaka

跟住覺得好悶

想走先,

呀sir話汁左啲垃圾就可以走

我汁左幾件就走嚕,,

吾理佢啦`

 

 

 

 

今日既;;

今日好早就起左身 xD

跟住跟左呀爸落大家樂食早餐]]

食食下,,

呀爸同細妹走左''

得番我一個 -__-

都吾知做咩好,,

咁就繼續食早餐\3/

食完去左鍾鍾樓下等佢落泥

點知,,

我等左佢20分鍾=]

哼;;

我食左20分鍾西北風 -__-

等佢出左泥就去左m記

陪佢買早餐

買完就沖左去李志雄到等車>__<

點知吾夠坐`

要分2隔車坐`

去到CW;;

要等埋其他人

好彩我吾系最遲既一個

等左陣,,

吾見月華

就打比佢啦`

點知佢地話搭緊地鐵喎}}

搞到我地等左咁耐**

跟住就一齊搭去

鰂魚涌等埋miss

一路等,,

一路聽歌xD

正呀!

點知有條友仔話

我地擋住佢條路喎,,

喂))

條路你買架?

你邊位呀?

等左陣之後,,

就開始出發嚕''

一開始就去左街市到集合

聽miss講要做啲咩

聽完就開始行動嚕

miss比左$150我地去買材料

我地買左啲番茄''

洋蔥''意粉''蘑菇湯(罐頭)

買左陣,,

就開始上山..

哇,,行到我勁攰

行左一個鍾就停左陣

行左差吾多2個幾鍾

跟住又講左陣野

就開始煮啦`

我地個組一開始勁亂

都吾知做乜好

跟住後尾都開始有做野

煮到啲好好食既餸出泥

煮左個幾鍾先食得

啲野食都吾夠食呀!!

早知就買多啲啦`

我地用淨$50幾系到

唉,,

早知就用晒佢,,

一毫子都吾留^__^

煮好左之後,,

個個都系到搶

個個都食吾到幾膽..

食完就系到玩''

玩左陣就汁野,,集會

跟住就行番落山嚕__]

今次行落山行得勁快

個幾鍾就到啦`

我地一路行;;

一路唱歌;;

唱到吾停口架>__<

落到去啦`

搭學校既車番cw

番到cw;

就搭小巴番ssw

跟住去左m記買野食

番屋企食xD

今日好攰呀!!

仲有好多功課都未做 -__-

 
 
 
 
 
 


babiii1226
暱稱: *JenniE;.妮
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
開學嚕v_v
生日快樂^___^
真正的朋友:S
籃球比賽^0^
無聊的壹天;o
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單