補星期五''
今日要bbq,,
放學要留系到溫豬]]
溫豬溫到5:00就走左嚕
跟住去左操場到玩,,
玩到有得食個陣先埋位xD
玩個陣,
好好笑又好好玩
個個都玩到勁癲呀!!
一個追一個泥跑
到埋位個陣,
個個都坐晒系到
坐左系到玩
系咁嗌,
系咁叫,
過左陣,
開始bbq啦`
我地攞完野食番泥之後
個爐比人擺左`頂
去左第2個到b
腸王勁中意燒腸,
個個都叫佢幫手燒
佢燒得勁好味呀^__^
跟住有個蜂王,
蜂王負責吹大啲火
有左佢地2個
真系乜都吾洗驚
哈哈`
唉,,
食左幾粒魚蛋
就冇食野啦`
因為吾想燒`kaka
跟住覺得好悶
想走先,
呀sir話汁左啲垃圾就可以走
我汁左幾件就走嚕,,
吾理佢啦`
今日既;;
今日好早就起左身 xD
跟住跟左呀爸落大家樂食早餐]]
食食下,,
呀爸同細妹走左''
得番我一個 -__-
都吾知做咩好,,
咁就繼續食早餐\3/
食完去左鍾鍾樓下等佢落泥
點知,,
我等左佢20分鍾=]
哼;;
我食左20分鍾西北風 -__-
等佢出左泥就去左m記
陪佢買早餐
買完就沖左去李志雄到等車>__<
點知吾夠坐`
要分2隔車坐`
去到CW;;
要等埋其他人
好彩我吾系最遲既一個
等左陣,,
吾見月華
就打比佢啦`
點知佢地話搭緊地鐵喎}}
搞到我地等左咁耐**
跟住就一齊搭去
鰂魚涌等埋miss
一路等,,
一路聽歌xD
正呀!
點知有條友仔話
我地擋住佢條路喎,,
喂))
條路你買架?
你邊位呀?
等左陣之後,,
就開始出發嚕''
一開始就去左街市到集合
聽miss講要做啲咩
聽完就開始行動嚕
miss比左$150我地去買材料
我地買左啲番茄''
洋蔥''意粉''蘑菇湯(罐頭)
買左陣,,
就開始上山..
哇,,行到我勁攰
行左一個鍾就停左陣
行左差吾多2個幾鍾
跟住又講左陣野
就開始煮啦`
我地個組一開始勁亂
都吾知做乜好
跟住後尾都開始有做野
煮到啲好好食既餸出泥
煮左個幾鍾先食得
啲野食都吾夠食呀!!
早知就買多啲啦`
我地用淨$50幾系到
唉,,
早知就用晒佢,,
一毫子都吾留^__^
煮好左之後,,
個個都系到搶
個個都食吾到幾膽..
食完就系到玩''
玩左陣就汁野,,集會
跟住就行番落山嚕__]
今次行落山行得勁快
個幾鍾就到啦`
我地一路行;;
一路唱歌;;
唱到吾停口架>__<
落到去啦`
搭學校既車番cw
番到cw;
就搭小巴番ssw
跟住去左m記買野食
番屋企食xD
今日好攰呀!!
仲有好多功課都未做 -__-
|