|
|
今日幾號哇?:]
20/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷 |
出世時間((___2009-11-20 06:12 PM`!
|
最後一次的哭泣`] |
|
今日午息落左去玩閃避球.
玩到勁gag.
2:00打鍾啦`
我地即刻沖彼去課室.
番到去,
本來好好地系到睇緊報紙架.
睇睇下比miss wong叫左出去.
仲要系咁同我講英文 -__-
初頭以為佢會講啲乜
點知,
系到講我啲成績
講講下,
講到勁火咁.
好似我錯晒咁.
miss wong話我今次考既成績吾好.
話我出年分班實吾會入到啲好班.
佢話D班同E班都系精英班.
叫我要好努力咁考埋個幾個試.
講完之後,
勁想喊
始終都系要忍住.
旦系;]
系中文堂個陣,
都系忍吾住咁喊左出泥.
系咁喊;系咁喊
一路喊,
一路都有好多人安慰我.
我都有叫自己吾好喊.
旦系真系忍吾住.
喊緊個陣,
系咁諗番起miss wong同我講過既野.
由上年既11名趺到去今年既14名
足足趺左3名呀!
全級仲要80幾名呀!
仲點讀落去呀?
唉,今日足足喊左成一堂半.
呢次既喊.
肯定是我最後一次的哭泣
|
|
|
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 123 | »
|
|