今日幾號哇?:]
 22/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷
 
 
 
 出世時間((___2009-11-22 08:43 PM`!
 
家長日 - 唱k
 

今日本來吾洗番學架.

好好地搞乜鬼家長日呀?

唉,

仲要番去當值 -___-

由8:00當到12:30

足足5個半鍾.

個腳仔企到攰死啦`

開始個陣企2樓,

跟住番番去MMLC到玩電腦 :]

玩左陣又要走.

今次去大門口到企.

好晒喔 .__.

跟住又番番去.

11:30去見家長啦`

唉,

今次冇星期5個日鬧得咁金.

多謝miss wong比面我.

講左陣就走嚕.

又番番落去玻璃大堂到企.

企到12:30就走.

今日好趕時間呀!

一放左學就即刻沖番屋企換33

換完33就去搵拉面佢地.

好彩去到我吾系最遲既一個 ^__^

仲有人仲遲.

等埋鋪塵就去唱k嚕.

今日有我,鍾鍾,拉面,鋪塵,朱威5條友去唱k.

間房變得好細.

一開始吾系幾想唱.

旦系唱唱下,

就開始系咁搶泥唱xD

由2:00唱到6:00幾.

本來可以再唱耐啲架,

最衰都系呀媽佢地啦`

系咁打泥吹我番屋企.

天日又吾洗番學,

你理得我玩到幾點呀!

今日玩得好開心 ^__^

 
 
 
 
 
 


babiii1226
暱稱: *JenniE;.妮
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
開學嚕v_v
生日快樂^___^
真正的朋友:S
籃球比賽^0^
無聊的壹天;o
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單