|
|
今日幾號哇?:]
22/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷 |
出世時間((___2009-11-22 08:43 PM`!
|
家長日 - 唱k |
|
今日本來吾洗番學架.
好好地搞乜鬼家長日呀?
唉,
仲要番去當值 -___-
由8:00當到12:30
足足5個半鍾.
個腳仔企到攰死啦`
開始個陣企2樓,
跟住番番去MMLC到玩電腦 :]
玩左陣又要走.
今次去大門口到企.
好晒喔 .__.
跟住又番番去.
11:30去見家長啦`
唉,
今次冇星期5個日鬧得咁金.
多謝miss wong比面我.
講左陣就走嚕.
又番番落去玻璃大堂到企.
企到12:30就走.
今日好趕時間呀!
一放左學就即刻沖番屋企換33
換完33就去搵拉面佢地.
好彩去到我吾系最遲既一個 ^__^
仲有人仲遲.
等埋鋪塵就去唱k嚕.
今日有我,鍾鍾,拉面,鋪塵,朱威5條友去唱k.
間房變得好細.
一開始吾系幾想唱.
旦系唱唱下,
就開始系咁搶泥唱xD
由2:00唱到6:00幾.
本來可以再唱耐啲架,
最衰都系呀媽佢地啦`
系咁打泥吹我番屋企.
天日又吾洗番學,
你理得我玩到幾點呀!
今日玩得好開心 ^__^
|
|
|
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 123 | »
|
|