|
|
今日幾號哇?:]
25/11/2009
今日的天氣情況`;_和暖 |
出世時間((___2009-11-25 06:01 PM`!
|
練歌仔*3* |
|
今日放學又要留系學校練歌仔啦`
其實攞吾攞到冠軍咁又點?
s0 what ?
練左陣,
系到睇爆笑監獄兔xD
睇到勁好笑 ^__^
睇完.
差啲同豬展嗌交 /3\
系你聊起我把火先架!
5:00幾走人.]
天日要比賽啦`
好驚呀!
吾知入吾入到決賽呢?
加油呀!
|
|
|
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 123 | »
|
|