今日幾號哇?:]
 14/11/2009
今日的天氣情況`;_寒冷
 
 
 
 出世時間((___2009-11-14 09:52 PM`!
 
三天的軍訓;)
 

今日終於番到泥香港啦`

系呢三日;

我覺得好開心,,好好玩

而家吾知點解有種感覺好想再去多次!

系未去之前就覺得會好辛苦.

旦系經過在今次既訓練之後,,

就想去多次@@

好啦`講番呢三日既行情先 .__.

第一日     12/11

今日系去軍訓既第一日啦`

心情好緊張]]

吾知去到會點呢?

今日晨咁早就起左身xD

勁快咁換3.

跟住跟左爸b落大家樂食早餐

食左陣,,

呀葉同呀寶都泥埋.

食食下,,

恩恩打比我,,

又叫埋佢過泥^__^

食完去左0k買糖糖

番到學校;.

又要檢查身分證,,回鄕證個啲

檢查左陣,,

就上車嚕\3/

系隔車到系咁講野,,笑

都笑吾停^__^

班男仔講野勁好笑

去到過關個到,,

都未去過個到過關 -___-

個到好少人去過關

ps.除左我地學校

過完又坐左5分鍾既車就落車

過大陸個邊個關口.

過完又坐第三次車

三次都系吾同車

又系系隔車到玩

坐左半個鍾到嚕

哇,,個到好大呀

個教官開始個陣就同我地分房

女仔訓505-506

1-8号就訓505

9-17就訓506

而我就緊系訓506啦`

yeah''

同寶寶一間房 .口.

跟住開始汁野

整理行李

要好快咁整理好晒啲行李

哇,,都吾夠時間tim

亂咁擺野 kaka

出到去集合,,

教官開始派軍服

哇,,攞到之後聞到勁臭呀

媽子呀,,

我頂吾住啦`

啲3勁臭,,

點著呀?

唉,,

跟住吾理三七二十一NA

趙著,,最多著三日啫

著到上身,,

件3超大

著到成個太空人咁,,呵呵

著完就開始講解

講完就落左去操場到

開始今日既軍訓儀式

系到企左勁耐,,

好攰 >__<

完左個儀式,,

就上左去餐廳到食飯

個到好嚴

第一:吾可以講野

第二:腰一定要直

哇,,食飯吾可以講野點食呀?

我食飯一定講好多野架

系屋企都系咁架啦`

吾理佢NA

趙講野,,

系咁同月華講野

今次食飯食得好快xD

食完就番左房汁野

系番房前,,

教官教我地點樣摺軍被個啲;;

摺完去左買野食,,

留番今晚訓個陣食*)

午休完左NA

又要開始操NA

系到教立正.稍息.四面轉法個啲

教左勁多野

好快學識^__^

吾洗比人鬧 口.口

操左3個幾鍾先食晚飯

餓死了`]

7:00 - 8:00系沖涼時間,,

教官話每人只可以沖5分鍾 -___-

5分鍾?我無聽錯吧?

點沖呀?洗個頭都吾夠

跟住我地就2個2個咁入去沖

我地間房有一個廁所.一個沖涼房

2個房都好細

沖得勁快咁走出泥

出到泥仲有時間,,

就開始作文

唉,,

估吾到泥到軍訓都仲要作文

不過只系作150字啫

系學校都作慣600字啦`

150字?濕濕碎啦`哈哈>__<

作完岩岩好熄燈訓教

我地熄完就即刻開電筒玩

跟住就2個2個咁一齊孖鋪訓

我地一路訓.一路傾計

我同呀寶一齊訓`y口

訓訓下,,

聽到出面有個百婆系到鬧人

入到我地房,,

個百婆話吾可以孖訓喎

勁想鬧佢呀

又系教官話可以既,,

我地等佢走左又一齊番番泥訓xD

過左陣,,

又聽到佢系出面鬧人 -___-

我地嚇到又番番去自己張床到訓

又話吾可以關住道門喎,,

成晚都系到走泥走去 -__-

跑死了`

道門又吾可以關,,

搞到成晚都系到發出啲怪聲

好恐怖呀!

番番去自己張床訓後,,

個個都開始訓晒教嚕

第二日         13/11

今日好早起身呀!

5:30就起左身NA

多謝珍珍個鬧鍾

比個鬧鍾鬧醒左^___^

一起左身就即刻去換33

哇,,今日好凍呀!

凍死我了`

著左好多3**

6:30了`

出面已經響鬧鍾了`

好大聲呀個鬧鍾

6:30先可以開燈

所以6:30就即刻開燈啦`

開左燈之後,,

就摺被.出去刷牙

出到去仲系好凍

都系留系間房到系最好的

教官嗌集合NA

個個落晒去排隊等入飯堂

又系咁,,

吾可以講野個啲,.

每次都系由吾同既同學去

負責不野食比我地\./

食完又番房避寒`呵呵

避完寒又要操NA

系到做「閃電式訓練」

要勁快咁數1-20

仲要3秒內講完喎

一人講一個數字

練左好耐先做到3秒既效果

跟住就比賽NA

我地數完就到啦啦隊既表演嚕

最後都系輸左 -___-

比賽完左又去食午飯NA

好似岩岩先食完而家又食

個肚仲未消化完

不過算啦`照食

食完又操左陣

日日都操吾停

操完教官話要行山呀

哇,,行到死咁制

啲路全部都系斜既

差啲爬街 -___-

行左成個鍾

行番番去個陣先知系

系到兜左個大圈

番落山個陣仲要步操 -___-

行到隻腳勁攰

番到去食晚飯

食完番左房沖涼

陣間要去睇電影

好似叫「沖出亞馬遜」

沖涼個陣,,

成班吾著3咁周圍走

好彩冇人開門

如果隔離既人要入泥.

就要打暗号

暗号系體育堂個個

個個沖涼就去左睇電影

開頭系播閱兵禮個啲人點操

我仲以為成晚都系睇閱兵禮

點知吾系,,

系睇類似打仗個啲

睇到想訓教

10:00幾散場

番房訓嚕

今次教官話如果個

百婆話吾可以一齊訓既

就同個百婆講話教官比既

個教官好好人呀

訓教個陣,,

系咁同呀寶訓系到食野.傾計

第三日    14/11

今日要走NA

好吾捨得呀

今日操左陣就吾洗操嚕

食完早餐就要排練結營禮

排完就食午餐NA

跟住就正式開始結營禮

場面好壯觀

大約2:00幾就完NA

跟住要影相

最後操番上去汁行李

汁完就上車嚕

系隔車到玩啤牌

點知比miss lee 見到

跟住沒收 -___-

教官送埋我地去過關

多謝教官

一落左車

好冷喔'']

快要冷死了.3.

多謝你一直幫我袋住枝冰紅茶

一直同我傾計

呵呵`一上左車就系咁玩.傾計

番到學校6:00

入左學校吾夠一分鍾就話走得

咁你不如吾好叫我地入去

直接系學校門口解散仲好啦`

番到屋企好攰呀

諗住陣間去同呀寶慶祝生日的

點知佢有啲事吾泥得

所以改左天日=]

 
 
 
 
 
 


babiii1226
暱稱: *JenniE;.妮
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
開學嚕v_v
生日快樂^___^
真正的朋友:S
籃球比賽^0^
無聊的壹天;o
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單