今日終於番到泥香港啦`
系呢三日;
我覺得好開心,,好好玩
而家吾知點解有種感覺好想再去多次!
系未去之前就覺得會好辛苦.
旦系經過在今次既訓練之後,,
就想去多次@@
好啦`講番呢三日既行情先 .__.
第一日 12/11
今日系去軍訓既第一日啦`
心情好緊張]]
吾知去到會點呢?
今日晨咁早就起左身xD
勁快咁換3.
跟住跟左爸b落大家樂食早餐
食左陣,,
呀葉同呀寶都泥埋.
食食下,,
恩恩打比我,,
又叫埋佢過泥^__^
食完去左0k買糖糖
番到學校;.
又要檢查身分證,,回鄕證個啲
檢查左陣,,
就上車嚕\3/
系隔車到系咁講野,,笑
都笑吾停^__^
班男仔講野勁好笑
去到過關個到,,
都未去過個到過關 -___-
個到好少人去過關
ps.除左我地學校
過完又坐左5分鍾既車就落車
過大陸個邊個關口.
過完又坐第三次車
三次都系吾同車
又系系隔車到玩
坐左半個鍾到嚕
哇,,個到好大呀
個教官開始個陣就同我地分房
女仔訓505-506
1-8号就訓505
9-17就訓506
而我就緊系訓506啦`
yeah''
同寶寶一間房 .口.
跟住開始汁野
整理行李
要好快咁整理好晒啲行李
哇,,都吾夠時間tim
亂咁擺野 kaka
出到去集合,,
教官開始派軍服
哇,,攞到之後聞到勁臭呀
媽子呀,,
我頂吾住啦`
啲3勁臭,,
點著呀?
唉,,
跟住吾理三七二十一NA
趙著,,最多著三日啫
著到上身,,
件3超大
著到成個太空人咁,,呵呵
著完就開始講解
講完就落左去操場到
開始今日既軍訓儀式
系到企左勁耐,,
好攰 >__<
完左個儀式,,
就上左去餐廳到食飯
個到好嚴
第一:吾可以講野
第二:腰一定要直
哇,,食飯吾可以講野點食呀?
我食飯一定講好多野架
系屋企都系咁架啦`
吾理佢NA
趙講野,,
系咁同月華講野
今次食飯食得好快xD
食完就番左房汁野
系番房前,,
教官教我地點樣摺軍被個啲;;
摺完去左買野食,,
留番今晚訓個陣食*)
午休完左NA
又要開始操NA
系到教立正.稍息.四面轉法個啲
教左勁多野
好快學識^__^
吾洗比人鬧 口.口
操左3個幾鍾先食晚飯
餓死了`]
7:00 - 8:00系沖涼時間,,
教官話每人只可以沖5分鍾 -___-
5分鍾?我無聽錯吧?
點沖呀?洗個頭都吾夠
跟住我地就2個2個咁入去沖
我地間房有一個廁所.一個沖涼房
2個房都好細
沖得勁快咁走出泥
出到泥仲有時間,,
就開始作文
唉,,
估吾到泥到軍訓都仲要作文
不過只系作150字啫
系學校都作慣600字啦`
150字?濕濕碎啦`哈哈>__<
作完岩岩好熄燈訓教
我地熄完就即刻開電筒玩
跟住就2個2個咁一齊孖鋪訓
我地一路訓.一路傾計
我同呀寶一齊訓`y口
訓訓下,,
聽到出面有個百婆系到鬧人
入到我地房,,
個百婆話吾可以孖訓喎
勁想鬧佢呀
又系教官話可以既,,
我地等佢走左又一齊番番泥訓xD
過左陣,,
又聽到佢系出面鬧人 -___-
我地嚇到又番番去自己張床到訓
又話吾可以關住道門喎,,
成晚都系到走泥走去 -__-
跑死了`
道門又吾可以關,,
搞到成晚都系到發出啲怪聲
好恐怖呀!
番番去自己張床訓後,,
個個都開始訓晒教嚕
第二日 13/11
今日好早起身呀!
5:30就起左身NA
多謝珍珍個鬧鍾
比個鬧鍾鬧醒左^___^
一起左身就即刻去換33
哇,,今日好凍呀!
凍死我了`
著左好多3**
6:30了`
出面已經響鬧鍾了`
好大聲呀個鬧鍾
6:30先可以開燈
所以6:30就即刻開燈啦`
開左燈之後,,
就摺被.出去刷牙
出到去仲系好凍
都系留系間房到系最好的
教官嗌集合NA
個個落晒去排隊等入飯堂
又系咁,,
吾可以講野個啲,.
每次都系由吾同既同學去
負責不野食比我地\./
食完又番房避寒`呵呵
避完寒又要操NA
系到做「閃電式訓練」
要勁快咁數1-20
仲要3秒內講完喎
一人講一個數字
練左好耐先做到3秒既效果
跟住就比賽NA
我地數完就到啦啦隊既表演嚕
最後都系輸左 -___-
比賽完左又去食午飯NA
好似岩岩先食完而家又食
個肚仲未消化完
不過算啦`照食
食完又操左陣
日日都操吾停
操完教官話要行山呀
哇,,行到死咁制
啲路全部都系斜既
差啲爬街 -___-
行左成個鍾
行番番去個陣先知系
系到兜左個大圈
番落山個陣仲要步操 -___-
行到隻腳勁攰
番到去食晚飯
食完番左房沖涼
陣間要去睇電影
好似叫「沖出亞馬遜」
沖涼個陣,,
成班吾著3咁周圍走
好彩冇人開門
如果隔離既人要入泥.
就要打暗号
暗号系體育堂個個
個個沖涼就去左睇電影
開頭系播閱兵禮個啲人點操
我仲以為成晚都系睇閱兵禮
點知吾系,,
系睇類似打仗個啲
睇到想訓教
10:00幾散場
番房訓嚕
今次教官話如果個
百婆話吾可以一齊訓既
就同個百婆講話教官比既
個教官好好人呀
訓教個陣,,
系咁同呀寶訓系到食野.傾計
第三日 14/11
今日要走NA
好吾捨得呀
今日操左陣就吾洗操嚕
食完早餐就要排練結營禮
排完就食午餐NA
跟住就正式開始結營禮
場面好壯觀
大約2:00幾就完NA
跟住要影相
最後操番上去汁行李
汁完就上車嚕
系隔車到玩啤牌
點知比miss lee 見到
跟住沒收 -___-
教官送埋我地去過關
多謝教官
一落左車
好冷喔'']
快要冷死了.3.
多謝你一直幫我袋住枝冰紅茶
一直同我傾計
呵呵`一上左車就系咁玩.傾計
番到學校6:00
入左學校吾夠一分鍾就話走得
咁你不如吾好叫我地入去
直接系學校門口解散仲好啦`
番到屋企好攰呀
諗住陣間去同呀寶慶祝生日的
點知佢有啲事吾泥得
所以改左天日=]
|