今日幾號哇?:]
 07/11/2009
今日的天氣情況`;_晴天
 
 
 
 出世時間((___2009-11-07 07:50 PM`!
 
生日大快樂')
 

今日系呀寶既生日xD

系到講句生日大快樂先']

今朝麻麻好遲先泥,,

好驚趕吾切;)

12:00就出左去藍灣等人

等左陣就搭82落SKW

跟住再搭9号仔去石澳

去到先知到冇晒爐 -___-

咁就去左另一邊''

好彩個邊有大擺爐^__^

我地就開始擺野

而我同文意就去買野

買完就一齊去換33

行行下,,

文意先記得佢仲有野未買

咁就番番去買

買去就去番BB爐個邊

我燒左幾條芝士腸

燒左3塊面包

就冇燒啦`

落左去沙灘個邊玩

個個都推呀寶落水

唉,,

鬼叫佢今日生日咩!

跟住系到打排球 .3.

打左陣玩閃避球 *V*

玩到勁好笑 \3/

玩完就玩數字球

朱威系咁叫6号;/

搞到我系咁汁波

仲輸左2次 -___-

好彩第一個死吾系我

而系公仔光 ^__^

輸左3次就要罰

呵呵**

一路玩,,

一路系咁比人扔晒啲沙落個身到

勁慘呀

玩左陣,,

啲人分開晒咁去玩;

我就同左恩恩去買野飲

買完就攞左張蓆擺系堆沙到訓教

訓系個到好舒服呀

我地玩到5:00幾就去換33走人

差吾多走個陣,,

伍洛鋒先自上左9号仔

比佢激死

早吾打泥//

遲吾打泥,,

而家等我地要走個陣先打泥

唉,,

鬼叫佢今日要童子軍咩=]

唉,,

佢泥到個陣,,

我地班女仔都走晒啦`

得番班男仔同呀葉系個到仲燒緊 *3*

5:30落到SKW

系SSW轉番搭82番小西

番到去都6:00幾啦`

今日玩到好攰*;

又攰 .__. 又開心

番到家即刻沖涼啦`

玩到成身沙 -口-

講番琴晚先 .3.

多謝你呀爸b

比左份咁好既禮物我

好開心呀,,

仲有多謝麻麻鼓勵我努力讀書

而家啲成績太屎啦`

點讀呀?

旦系我吾可以輸比班呀哥,,家姐睇架

我一定要叻過佢地

佢地個個都要再讀多年F.7

我一定吾可以呀,,

而家開始要努力讀書

加油...加油...加油

下個月到我生日啦`

26号,,

放緊聖誕假,,

去邊慶祝好呢?

 
 
 
 
 
 


babiii1226
暱稱: *JenniE;.妮
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
開學嚕v_v
生日快樂^___^
真正的朋友:S
籃球比賽^0^
無聊的壹天;o
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單