|
|
今日幾號哇?:]
07/11/2009
今日的天氣情況`;_晴天 |
出世時間((___2009-11-07 07:50 PM`!
|
生日大快樂') |
|
今日系呀寶既生日xD
系到講句生日大快樂先']
今朝麻麻好遲先泥,,
好驚趕吾切;)
12:00就出左去藍灣等人
等左陣就搭82落SKW
跟住再搭9号仔去石澳
去到先知到冇晒爐 -___-
咁就去左另一邊''
好彩個邊有大擺爐^__^
我地就開始擺野
而我同文意就去買野
買完就一齊去換33
行行下,,
文意先記得佢仲有野未買
咁就番番去買
買去就去番BB爐個邊
我燒左幾條芝士腸
燒左3塊面包
就冇燒啦`
落左去沙灘個邊玩
個個都推呀寶落水
唉,,
鬼叫佢今日生日咩!
跟住系到打排球 .3.
打左陣玩閃避球 *V*
玩到勁好笑 \3/
玩完就玩數字球
朱威系咁叫6号;/
搞到我系咁汁波
仲輸左2次 -___-
好彩第一個死吾系我
而系公仔光 ^__^
輸左3次就要罰
呵呵**
一路玩,,
一路系咁比人扔晒啲沙落個身到
勁慘呀 
玩左陣,,
啲人分開晒咁去玩;
我就同左恩恩去買野飲
買完就攞左張蓆擺系堆沙到訓教
訓系個到好舒服呀 
我地玩到5:00幾就去換33走人
差吾多走個陣,,
伍洛鋒先自上左9号仔
比佢激死 
早吾打泥//
遲吾打泥,,
而家等我地要走個陣先打泥
唉,,
鬼叫佢今日要童子軍咩=]
唉,,
佢泥到個陣,,
我地班女仔都走晒啦`
得番班男仔同呀葉系個到仲燒緊 *3*
5:30落到SKW
系SSW轉番搭82番小西
番到去都6:00幾啦`
今日玩到好攰*;
又攰 .__. 又開心
番到家即刻沖涼啦`
玩到成身沙 -口-
講番琴晚先 .3.
多謝你呀爸b
比左份咁好既禮物我
好開心呀,,
仲有多謝麻麻鼓勵我努力讀書
而家啲成績太屎啦`
點讀呀?
旦系我吾可以輸比班呀哥,,家姐睇架
我一定要叻過佢地
佢地個個都要再讀多年F.7
我一定吾可以呀,,
而家開始要努力讀書
加油...加油...加油 
下個月到我生日啦`
26号,,
放緊聖誕假,,
去邊慶祝好呢?
|
|
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 123 | »
|
|