今日一早就去左跳健體操
勁核突,,仲要俾d六年班個d人見到..
人地話*方家樹呀,,方家樹呀
之後就俾人點左去攞野..T^T慘
第壹堂英文,,
佢俾我地做功課
超好人囉個老師, 不過都冇功課,咁我就食埋我個早餐
第貳堂 常識,
個龜s!r,,廢過條柴
上堂食野又唔支,,傾計又唔理
又唔罰人喎
第參堂中文;;
個老師痴俐根
又學人搞gag..
未聽過有人俏皮讀左跳皮囉,,點做中文老師呀-3-
伍,陸堂都係數學""
至驚就係呢堂
t^t個老師超勁,
隻眼一望,好似把介刀咁=[
驚死我
下晝都冇野
體操個下先慘,,跳埋d低b舞
仲要俾我好d鐘意既人睇到..\\\
|