| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 19 日 星期六 
|
| 阿緯Le-tea ^^ |
分類: 未分類 |
今日去左mk
唱K+行街
唱左夏日戀愛...
勁high
喪叫 xD
原來今日我同yvonne係一樣
白tee + 短褲
緯迷果然係一樣 ><
12:00去左面交小王子
2:15去左攞阿緯支Le-tea
kiki仲勁
攞曬一set
p.s 冇水
(我)
(kiki)
唱完K去左影貼紙相
po 3張啦 xD

影完去行信和
kiki掃左勁多野
yvonne掃左1set 相
我...咩野都冇買 ^^
之後就一齊返屋企lu
一陣更新相簿..
去睇下 ^^
cm牙
|
| 發表時間:2009-09-19 09:45 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | ... | 172 | »
|