| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 16 日 星期三 
|
| think唔到日誌主題 =口= |
分類: 未分類 |
今日要番學啦...
早知琴晚早D訓
累死 =口=
(下刪100字 xD)
放學...
同兩位SJ迷
去行街
首先利特迷去入數
之後一齊行ELLA
走之前同神童迷去買野飲
( ↑ 估唔到係邊個就算 )
撘273A戈陣
我笑到死
由上水撘到風采
一直笑
因為我地講緊今日第一個lunch
兩位陳先生打交既事
其實本身係好恐怖...
但係比我地講到好好笑
哈哈
重點係成架車勁靜
所以淨係得我地笑既聲
好無奈 =口=
而家打打下
又好想笑
|
| 發表時間:2009-09-16 06:52 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | ... | 172 | »
|