| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 29 日 星期一 
|
| 棒棒堂我是傳奇2009亞洲巡迴演唱會,倒數6日 >< |
分類: 未分類 |
好期待牙 ><
仲有6日就可以見到6棒...
好high哦 = =
----------------------------------------◆我愛棒棒堂◇----------------------------------------
琴日下午
係星空訂左演唱會件T-shirt
$150
但係...
我牙媽竟然今日先同我講...
話送比我
會唔會遲左D
如果早D
我可以買多樣野
but我冇攞到
p.s 真係冇攞到牙媽D$...
但係1/7唱K我會問佢攞
哈哈
我只可以講..
yvonne太太太太有$
成個福袋(全部演唱會商品齊曬)
成$750...
都買左 (我同kiki勁O)
佢F.2喎
就咁有$
如果我係佢咪好
But...kiki都有$
都買左成...$275
我買得$150
牙玥同我一樣...
買T-shirt
牙敏唔買 = =
牙盈唔知
算la...心意最緊要 >w<
之後同媽咪一齊整蛋糕&薄餅
可惜個蛋糕失敗左
但係個薄餅勁好食
都算成功 = 3 =
----------------------------------------◆我愛棒棒堂◇----------------------------------------
今日...
訓到11點幾先起身
早餐食 pizza hut
勁happy
之後kiki call我問我有冇收到版主個pm
我終於收到喇
所以聽日就同kiki去入$
演唱會
等我la
仲有...
1/7可以同kiki & yvonne去唱K
~期待ing~
----------------------------------------◆我愛棒棒堂◇----------------------------------------
希望
演唱會戈陣
我、kiki、yvonne、牙敏、牙玥、牙盈可以一齊坐
仲有...
棒棒堂我是傳奇2009亞洲巡迴演唱會 第一站ˍ香港 大成功
|
| 發表時間:2009-06-29 06:21 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | ... | 172 | »
|