| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 22 日 星期一 
|
| 唔想帶口罩 & 打波 |
分類: 未分類 |
今朝返左學校對卷
實驗試 : 19 (so good >3< )
音樂 : 17(唱) 18.5(樂器)
數學 : 58
中文閲讀 : 12
I.H : 44.5 (勁差)
放學前...
學校無la la 宣報...
話聽日會開返冷氣...
但係要帶口罩
全班1D聽完之後起哄...
仲有牙...
領袖生可以去羅亞方洲喇
要比$150...
但係如果參加完...
可以攞返$100
一定要去到
but...
要打波...
3/7放左學之後要打戈個垃圾《萬石盃》
真係勁唔滿意海綿芬
食 Ⅹ la 你
放學之後就同kiki去通利睇飛...
演唱會D飛都算賣得快
5/7快D黎la
但係我因為唔記得帶$
所以冇辧法買野食...
好彩有牙媽係度...
我打比牙媽
叫佢幫我買pizza hut去婆婆屋企
最後再撘70K返婆婆屋企
食完野同表妺、牙妺、牙姨打麻將
全部都係我贏...
哈哈 =]
~c0mMeNt plz~
|
| 發表時間:2009-06-22 05:58 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 172 | »
|