| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 24 日 星期日 
|
| 今日好悶牙... |
分類: 未分類 |
琴晚玩電腦玩到成點幾兩點
搞到今朝成11點先起身...
超誇張 = =
成個下午都係到做功課
+同部computer為身...
跟着就等到7:00p.m
睇atv電視特輯...
6棒&超克7超型...
又唱又跳...
型爆 > <
唉...
聴日又要返學...
天呀...
不如你落大雨...
整個紅色暴雨警告出黎...
或者突然話停課都唔錯...
唔想返學牙...
|
| 發表時間:2009-05-24 10:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | ... | 172 | »
|