| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 4 月 5 日 星期一  |
| last day |
分類: 未分類 |
今日返工第4日
都開始慣左
做d野都冇咁攰
因為開始少人左
我覺得最辛苦就係企捉12個鍾
隻腳真係攰到訓係地下
又要8點起身
不過返埋聽日就自由
可以盡情玩
明天last day
good
|
2010 年 4 月 3 日 星期六  |
| 返工第2日 |
分類: 未分類 |
返工返左第2日
死左咁制再加上頭痛
返到屋企都好快訓得著
原來返工真係咁鬼死攰
冇返工果陣真係唔知幾難搵錢
返工先知搵錢辛苦
仲有3日做完
希望快d過啦
聽日boogie force crew仲有黑柴,,喇哩去長洲battle
一定要win,,,,,win唔到唔好返黎
最少都要拎頭3名啦
雖然我去唔到battle
但精神上支持你地
對你地有信心 |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
放假  |
分類: 未分類 |
終於放假
可以休息下
我已經諗定左點玩呢個復活節假
唔會好似之前咁,一有假期就跳舞
2,3,4,5,6號應該搵唔到我
我去左番工
之後就搵幾日出下街
跳舞都會既
不過會少d跳
開始覺得跳breaking好悶
又冇battle玩
但係3號有battle
我又要番工玩唔到
唉
""做每一件事,都會諗為左d咩野而去做""
沒有以前的那鼓衝勁 |
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| 2010-03-28 |
分類: 未分類 |
打下blog先
就黎放復活節假
仲要返埋星期一先放假
間學校kai咖
捱埋聽日就放半個月假
到時就.......冇野做= =
放假係最悶 |
2010 年 3 月 4 日 星期四  |
生日  |
分類: 未分類 |
好耐都冇打過blog
今日生日
希望今年跳舞越黎越勁
跳舞都唔好成日整親
讀書果方面都係
最想既就係,,哈!應該得隊友們先知
多謝sd sms同msn同我講生日快樂既人
仲記得我小學既花名
叫王老吉= =
所以王老吉唔洗錢可以去拎
仲記得上年生日要自己去買蛋糕
今年唔洗lu......
老豆去買
正
今晚食蛋糕
個蛋糕一定好好食,,唔洗自己落街買
希望我們還是好朋友!!
happy birthday to me!!!! |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|