今日冇野做
係屋企
夜晚又出去跳舞
日日都出去跳舞
跳到好夜先返
12月中有舞界限
去唔去參加好
聽日Sports Day
正
The End
今日去左水祥battle
不過要比$15
第一隊輸左
十五元換一個膽番黎
唉
我可能冇出招
所以先輸
早知就出左先
去到好多女仔
唔知點跳
所以就當d人死既
haha
哈
我大膽左
下次同人battle
唔淆
要大膽
有咩招就爆
之後出左去玩....(呵)仔...哈哈
跑到死左
之後返左屋企沖涼
THe End
不要因失敗而令你止步 要因失敗而令你懂得向前邁進.....隊友們.....你地都要進步....breakthough
今日出左去上堂
之後上完堂
就返左屋企食飯
食完去左銀坐
同女仔跳舞=,=
不過都有男仔
d女仔好勁
哈哈
近來日日都出去跳舞....
唔得閒
天水圍宜家好多人跳breaking...多左好多bboy,,,bgirl
為跳舞宜努力
上個星期銀坐有 breaking show同battle
最衰去唔到睇
要上堂
宜家跳舞進步左好多
keep going,,,,,,,,,,,,,,,
bboy born said'my style my flave'............
今日同d fd游完水,,,,
之後就去左跳舞
跳舞跳到2點幾,,,正
聽日就係我第一次同人battle.......
breakthrough加油