琴日我去左富健食飯..忽然唸起他..好想撞到他....唉!!!!!!
原本today要番學嫁..但.我無番到..一起身唸起琴晚發ge夢就喊左出嚟..媽咪係甘問我做咩喊成甘..我話我琴晚發夢拒出左事(死左)..媽咪不停甘問我邊個死左..我係甘話拒lo..拒指(old love).但.我無比她知係邊個lo..我就一尾喊............喊到收5到...>.<
ps:所以未無番學lo...
琴晚同烽烽..琪琪..八哥..豬仔包..毛毛去左蘭桂芳玩...so happy..好多人丫,,,一邊食..玩..等倒數..大家都飲到醉醺醺..我第一次飲甘多..飲到我on99...跟住成班人去左烽烽度haa..今朝食完早餐先屎反home...明日就番學la...宜家仲好撚攰tim...爬上床度教教先@@
今日好開心丫..一陣去倒數..我估一定好多人啊..打住甘多先..要換33啦@@