今日係農曆年既最後一日.. 朝早食完野之後就去左買電話^^ Nokia5300喔 Katy你說會一起用5300的喔^~^ 跟住就去辦年貨..以家先辦會唔會太遲呢!? 返到屋企就整電話啦~~擺左D歌上去... 搞完之後就上左婆婆度團年..今年打邊爐..真係要過肥年@@"? 跟住11點幾就返屋企啦~~包利是^^好好玩牙... 點幾就訓覺啦...
祝大家係豬年好似豬咁醒..大吉大利.. 越泥越靚女/靚仔..學業進步..快高長大..((過高既就唔洗啦))