唉~今日好無奈啊=,=
比人話我系14歲.......
其實我系96出生啦@@
....咁我其實得12歲呢=,=
唉.....我邊有咁老牙 !!!! o.o
好灰啊.....4月先13吧......
唉~ -_____-
=,= 唔打啦..