|
|
2009 年 3 月 1 日 星期日  |
無奈=,=  |
分類: 未分類 |

嘻~>,<"我今日肯寫blog啦~@@"
其實都系比人強迫的啊 !!"
嘻嘻~>u<不過今日真系超開心的呢 ^ ^"
收到好多"德國糖"好得意&好甜啊>w<"
仲有好多德國錢幣呢~系真架 !!"
咁都系因為我有位朋友岩岩去完德國工幹~@u@"
糖同錢幣系手信,,好happy牙 !!"
不過天日要番學...唉~"
快樂ge時間啊~>.<"
唔知有無功課呢....0.0"
不過我都唔做的啦~@@"
有得......#$%^&* "
^.^不方便透露啊~"
今日系咁啦~"
我會努力打blog的 !!!!
|
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|