金日係一個好攰ge日子
金日我先到左加加ge生日會
我送左一對毛工仔比佢
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
去完加加ge生日會之後
我就去左fd屋企打機
之後又有fd叫我去游水
咁我就去喇
游到9點,不過都攪到成十點
之後到左元綠食野
佢黎我ge生日仲左7日