今日去左練波....仲係落雨打果隻.......
同阿色魔/小貴/屎虫/肥陳/飄移大俠仲有肥勤玩一個射兩分既Game!!嘩...不知幾爽..入一球就當一分啦....咁佢地咁多人之中最高係肥勤...有五分......But....我果鎮經己拎左20分......嘩....正....仲要連入唔知七球兩分定係十球!~
打到成六點幾先走人...成身濕曬....好赲........