今日勁早就起左身...打左陣機..又溫左陣書.......色魔就打泥問我出唔出泥打波...but佢地打都係係中午打..so冇去到..!!
lunch之後就係咁玩電腦....阿旺無啦啦問我出唔出泥打波喎...仲講左d野...咁我就應成左佢去啦..問阿丸同水魚去唔去..因為之前都佢叫左佢地兩個去..but佢地有野做..So都係得我同阿旺去打....-口-"
我四點鐘先去....嘩...好正..今日既狀態同尋日一樣咁Fit.....Ya~~~
打到六點幾先走人....好赲喇...因為我地都做左成四十幾下Sportjump....慘....入一球兩分加五下..我搞到阿旺做左四十五下...佢都搞到我做左成四十下...~-0-"
仲有一日就放完.....死得喇..仲左好多野未做天...................=口="
|