咁耐冇打日記.....真係唔好意思.......因為之前冇時間打...sor!!-口-
咁講返尋日啦....朝早溫左陣就就開始打機....阿爸媽下就去左天耀.....so我都去左天耀打波..."""
但係一去到....色魔佢地好似等緊我咁...一去到就開波...佢都好似仲連嬴三場天......點知...打打下會"咬柴"=口="
咁落左場喇.....到左第四場...就上返去打啦.....不過終於輸左......-口-".......
打到七點幾就三個人走啦....
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""''''
講返今日......今日八點就起左身開機叫表舅父sd 魔術比我.....呵呵-口-"...不過好難睇得明..../=="
下就成日都係到打機..........-3-"郁悶...........><"
|