泥三日去左深圳到玩幾日.....呵呵!!^^"
首先同大家報告下呢幾日做過d咩先!!
First Day:去到深圳都已經成三四點.....so......打左陣機先拎左個籃球落去打.~~~今日就係咁過左喇.....
Second Day:八點就起左身.......中午食完野就去左書城到買書.....嘩....-0-"勁多書睇.....
Third Day:勁早就起身....因為今日下就要去沙灘玩.....呵呵-3-"正////食完lunch就打機打到四點.....之後就去沙灘喇...=="成五點幾就去到......不過唔緊要....d浪越遲越大!~~~咁我地游左一陣去海中心...之後就返去坐係個水泡上面玩浪....玩到九點幾....d浪成米高...一下撞過泥...搞到我打左兩個關斗.......正....爽.....@@"到左兩點先訓得.....><"
今日就好早起身返香港.........眼訓................................................><"
|