...........-口- 今日鬼咁早起左身.........(-^-)
但係起左身又唔知做乜好.....(●;-_-)●死白痴...<( ̄, ̄)/
ˋ(′ε‵")ˊ好掛住放假的日子~~~\(╯▽╰)/
食完lunch..........打左陣機....比人串......(╭∩╮‵皿′╭∩╮)
之後訓左陣.......(σ 一.一)σ又去左打波.....(●;-_-)●
點知........一落到去就見倒個靚女喎......(☉o☉)暗爽~~~~( ̄▽ ̄)~( ̄▽ ̄)~爽到不行~
不過..........見完靚女就射唔入波喇.......跌(┬_┬)↘
返到泥..........悶........笨蛋<( ‵□′)───o(┬_┬)3
┐(─__─)┌ 你說我有啥米辦法咧~
|