今日第二堂係中文堂,,,
我地返到泥都冇人開過燈,,串孫XX.....驚電死牙嘛!!
孫XX一上到泥,,又係到讚自己喇,,........原來佢報串,,搞到色同肥陳比人捉走左...好狗!!
班主任堂本來就係收功課OR早讀,,,點知收功課會比人話喎,,,,又係到話係佢借時間比我地咋,,又叫我地多謝佢喎...有病!
上完堂曉林拎字典機查字,,開機果鎮有聲喎...孫XX聽倒,,又話係電話聲,,跟住我拎部機開多次比佢聽啦....佢話要收喎!
佢都食完屎冇野做既,,我梗唔想比佢啦,,SO比返姑!!佢又死都要收部機喎....姑冇辦法SO比左佢,,不過串左佢一句"你收左部機,,,我唔知會有咩後果嫁喎!!"
之後我睇唔順眼,叫左李紫形去黑板寫叫同學唔好同字典機,,唔係會比人收...孫XX又去改左佢喎!!
跟住我就叫姑姑拎返部機..拎走D電池...唔比孫XX開機,,,跟住又可以串佢,,,話拎返部機之後開唔倒,,
之後....孫XX唔夠我地串,,,唔單止記人書警,,,又係到聲大夾惡...仲搵救兵>>何SIR上泥....
一上到泥就扮死狗,,好PK!!
我地就叫同聽人同何SIR講......
之後好多堂都係到玩,,,惗緊點同何SIR講!! |