FIRST→中文堂
一開始上堂我地都已經冇MOOD嫁喇,,佢一入到泥就串嘴喇,,我地咁熱情既人,,一定噪啦!!
跟住佢抹黑板,,,抹完唔知放係邊喎(都唔知佢點做班主任...-.-)咁佢就扔左係到下啦,,之後屎虫叫色魔同孫都都講"呢D咪叫以身作則囉..."我地拍手啦......跟住孫XX仲要串嘴喎"拍緊手果D咪叫以身作則囉...."色魔勁串喎"乜唔係叫做一呼百應咩??"我地拍得仲大聲!!
之後我地係到扔紙啦,,,跟住佢又睇唔倒,,唔知咩事就係咁問"知唔知頭先咩事??"好彩都係冇人幫佢!!
佢跟住又串嘴"你地係我後面扔,,姐係驚左我啦??"我一聽倒佢咁講,,即刻火都泥埋,,咁就拎起紙扔比色魔同肥仔,,之後就勁多人扔喇,,,,
佢又問我地想佢走姐??又話可以寫信比校長....我地就即係佢面前寫,,擺到明串佢.
之後走果鎮起立,,,真係走之前都要串下嘴佢!!"唔妥我既可以唔起身嫁,,"我地就好多人都唔起啦,,之後有人話"林SIR教我地要尊師重道"SO我地就起返身,,冇聲冇氣咁講!!
之後卜SIR泥左,,我地就係要講大聲D,,係要串孫SIR!!!走果鎮我地仲想用紙扔佢!!
孫錦華@@,,你!!收.....皮.......啦~~ |