今日好開心,,成日都開心...............
不過有一樣野好無奈,,,阿媽無啦啦話聽日去迪士尼=="(冇我份!!==")
唉~~返學都唔夠一個星期....就比人sm到周身傷..............
今日公民堂果鎮,,,,,比個孫sir串喎!!忽佢=="
放學去同色睇野,,跟住去buy d野!!!比如花,,(唔係我想嫁,,全因為佢~~~係到sm我!!!)
buy野果鎮先倒onon同佢條女喎!@@"