今日見家長果鎮,,係咁比人串.,,,(好無奈@!!@) 個死人【唔爆肛】
又要係到落井下石.....==" (砍死佢!!)
見完家長之後,,行左勁耐,,三點幾,,返屋企...果鎮,,見到小貴,,佢仲問我阿SIR走左未.. (無奈!@@)
今日成日都係到溫書,,,,,,,,,,,,
首先)1(牙羊無啦啦打過泥,,講左一大堆我都聽唔明既野......
跟住)2(牙丸打過泥問我屋企有冇人,,又問我有冇PS2..!
死得啦~~~聽日我要去見阿何SIR!! 求神拜佛唔好有事!!