唉!~~今朝都唔知做咩,,好似冇訓過咁.....
成個人傻更更咁........

返到去就係咁睇書,,,,,,一句講曬:咩都唔理!!

科學堂,,,,,,,,,又係比人罰!!屎蟲比人抄油,,,搞到又係我做組長(好憎啊,,,,,,,,,,)
跟住大嘴鳥堂,,我地勁LATE先上去,,串佢嘴!!成功左

中文堂,,到我每日一講,,冇MOOD,,SO本來唔講,,點知比人推左出泥,,阿SIR又叫我作野喎,,
咁咪亂咁作囉
~~~又比人話我勁吹水喇,,,又再冇MOOD..............AGAIN!!
ENG都係咁啦,,家政比人話,,又比人串,,勁冇MOOD,,勁火囉,,唉~~~

|