膚左成兩日藥,,今朝起身果鎮隻手終於可以拎起D野喇!@@"
食完LUNCH之後同FAMILY出街行下,,BUY左皮鞋,,幾好睇啦~~~
我成兩日冇出過街魯!@@
今朝一起身隻手就勁痛!!>3<!!SHIT!!
SO..........今日邊到都去唔倒喇!!=="
朝早食完野,,就坐係部電腦到聽歌,,依家我有成七百幾首BEYOND既歌係部電腦到,,,,