badricky
暱稱: badricky
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
off了.
2006-11-08
.
2006-11-03
2006-11-02
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


D"滑沙B"真係好玩^^" 分類: 未分類

                   今朝早照常出門口,,照常打比阿貴,,,跟住佢先同我地講,,"我

唔記得左BUY包天!!"

                 搞到我地就LATE左返學校!!!好彩!!

          IS堂玩牛眼,,,嘩,,簡直係好HIGHT!!!割開個眼珠,,係入面扯D野出泥,,我仲意~~~

       普通話堂果鎮,,,個死人大嘴鳥係咁串人,,佢一串阿軒少果鎮.,,我即刻啤住佢,,跟住佢即告唔敢望過泥^^"

           佢一話野果鎮,,我同軒少即跟住佢大聲講..............

                 家政果鎮,,我地整左一大堆"屎"咁既物體出泥,,整完之後,,D人見倒D"滑沙B",,,我地既刻話係D青菜汁!@@阿南哥支番茄汁仲要過期!!真係唔肚痛算佢好彩!!

                  拎左上課室之後,,D人拎曬泥食,,!!呵呵@@

                     打波果鎮,水魚比左個豬我,,真係好人喇!!多謝曬喇!!@@>

                 



2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天


好好玩!!! 驚訝 分類: 未分類

                   今朝早約左色同貴去教會,,,仲有F班好多人!!!

               本來小寶約左我地9:10P.M係元朗總站等,,點知我地為左等貴所以勁LATE先去到@@.

           到左之後又唔知點去喎!!@.@

                              跟住有個人問我地叫咩名@@阿貴話自己叫阿強!!勁無耐=="

                  入到去之後,,,成班人開始就唱歌,,好似開演唱會咁,,隊BAND打得好勁@@"

                      到左12點之後,,我地出左去公園,,,自我介紹!!色話自己成日激嬲人,,,我就話自己成日比人嬲,,阿貴就話自己無人嬲.......=.=笑到我肚痛~~~

                  12:30走人,,去北江食野,,之後返屋企!!!