今朝早照常出門口,,照常打比阿貴,,,跟住佢先同我地講,,"我
唔記得左BUY包天!!"
搞到我地就LATE左返學校!!!好彩!!
IS堂玩牛眼,,,嘩,,簡直係好HIGHT!!!割開個眼珠,,係入面扯D野出泥,,我仲意~~~
普通話堂果鎮,,,個死人大嘴鳥係咁串人,,佢一串阿軒少果鎮.,,我即刻啤住佢,,跟住佢即告唔敢望過泥^^"
佢一話野果鎮,,我同軒少即跟住佢大聲講..............
家政果鎮,,我地整左一大堆"屎"咁既物體出泥,,整完之後,,D人見倒D"滑沙B",,,我地既刻話係D青菜汁!@@阿南哥支番茄汁仲要過期!!真係唔肚痛算佢好彩!!
拎左上課室之後,,D人拎曬泥食,,!!呵呵@@
打波果鎮,水魚比左個豬我,,真係好人喇!!多謝曬喇!!@@>
|